Sunday, February 19, 2023

302中翻英(42) As Your prodigal son, Lord forgives my sin.主阿, 我是浪子, 求祢再次接納我。 2/19/2023

302中翻英(42) As Your prodigal son, Lord forgives my sin.主阿, 我是浪子, 求祢再次接納我。    2/19/2023

主耶穌阿, 求祢饒恕我。我得罪了祢, 是浪子偏行已路, 使祢蒙羞。求祢的靈充滿, 指示我, 再次接納我成為祢的孩子。蒙祢無比的大愛赦免我的罪。奉主耶穌基督的聖名禱告。阿們。

今2月19日充滿了上帝的長闊高深的恩典的曠野筵席, 敬請拋世上的繁忙, 來品嚐。   謝謝。

「把那上好的袍子快拿出來給他穿。」(路15:22

神是太丰富了,所以祂最大的喜樂,就是賜給。祂的倉庫太丰盈了,所以當我們拒絕祂,不讓祂有机會把祂寶藏淋漓盡致地傾瀉到我們身上時,祂的心是何等的痛苦!那位浪子回到家門時,父親從未因他的浪費而責備他,也未曾查詢浪子如何揮霍他的產業。父親唯一的喜樂,是因儿子回家后,使他有机會可以在儿子身上花用更多的財富!當他看見這一個儿子,還需要袍子,戒指,鞋子和丰富的筵席時,他真是快樂極了!反而在大儿子身上因無用武之地,而感到很難過!當我們想要為神籌措張羅一切時,神的心是很難過的!因我們的神是多么,多么和多么的富足!我們讓祂在我們身上不斷的賜給,賜給,再賜給時,祂才會得到真實的喜樂。祂要作一個永遠的賜給者,祂也要作一個永遠的成全者。只要我們能夠看見祂是多么的丰富,和多么的偉大,那就好了!

 "Bring out the best robe quickly and put it on him." (Luke 15:22)

God is so rich that His greatest joy is to give. His ware houses are so full, and how it makes His heart painful when His people can not offer Him the chance to share His wealth upon us! As the prodigal son came home, his father never rebuked him for his profligacy, nor inquired how he had squandered his inheritance. The father's only joy is that when his son returns home, the father has more chance to spend more wealth on him! How happy he was when he saw this one son who needed robes, rings, shoes, and a rich feast! Instead, I feel very sad because I have no use for my elder son! God's heart is sad when we try to raise everything for God! For how, how and how rich our God is! When we allow Him to keep giving, giving, and giving in us, He will get real joy. He will be an eternal giver, and He will also be an eternal perfecter. If only we could see how rich He is and how great He is!


No comments:

Post a Comment